Ma műanyag palacktól óvtuk meg környezetünket világszerte

A Culligan International és a Waterlogic Group Holdings teljes egyesülése

Megosztotta ,

Az egyesített vállalat több mint 100 millió fogyasztónak biztosít tiszta, fenntartható ivóvizet, és évente több mint 40 milliárd műanyag palackot takarít meg.

ROSEMONT, IL, US és MAIDENHEAD, UK – A Culligan International („Culligan”), a fogyasztóra koncentráló fenntartható vízmegoldások és szolgáltatások innovációs márkája, valamint a Waterlogic Group Holdings („Waterlogic”), a tisztított ivóvíz adagolók globális tervezője, gyártója, forgalmazója és szolgáltatója a mai napon bejelentette a tranzakció lezárását, amelynek célja a tiszta és fenntartható ivóvízzel kapcsolatos megoldások és szolgáltatások terén vezető szerepet betöltő vállalat létrehozása. Az egyesített vállalat székhelye az illinois-i Rosemontban található, és a Culligan név alatt működik.

A 30 országban közvetlenül tevékenykedő több mint 11 000 alkalmazottal a Culligan mintegy 2,4 milliárd dolláros éves összbevételt termel, és nagyon jó helyzetben van ahhoz, hogy terjeszkedni tudjon a víz 35 milliárd dolláros globális fogyasztói piacán. Az egyesülés diverzifikálja a vállalat termékkínálatát, és növeli globális elérhetőségét, beleértve a több mint 70 országban működő kiterjedt kereskedői hálózatot. Kiegészítő szinttel és szakértelemmel járul hozzá az innováció ösztönzéséhez az új háztartási és kereskedelmi vízszűrési, víztisztítási és -kezelési megoldások fejlesztése terén, kiterjesztve azokat a meglévő és új piacokra, és megerősíti az értékesítési csatornákat az amerikai kontinensen, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térségben.

„A két szervezetünk egy erős, egységes Culligan-csapatot alkot, amelynek értékei összhangban vannak, és elkötelezettek az emberek életének megváltoztatására és a környezet javítására irányuló világos cél iránt” - mondta Scott Clawson, a Culligan International elnök-vezérigazgatója. „A Culligan a világ egyik vezető szolgáltatója a fogyasztói vízmegoldások terén, amelynek az a küldetése, hogy tiszta, biztonságos és lágy vizet szolgáltasson a fogyasztók egészségének és jólétének a biztosítása, valamint az egyszer használatos műanyagoknak a mérséklése érdekében. Világszerte több mint 100 millió embert szolgálunk ki, megoldásainkkal évente több mint 40 milliárd műanyag palackot takarítunk meg.”

„Mély, közös meggyőződésünk, hogy képesek vagyunk a Földhöz való pozitív hozzájárulásra, és felelősséggel tartozunk ezért, ez vezérli döntéseinket, és beépült a működésünkbe” - mondta Jeremy Ben-David, a Waterlogic alapítója és korábbi vezérigazgatója, aki most a Culligan európai, közel-keleti és afrikai régiójának vezérigazgatójaként, valamint a Culligan Global Ügyvezető vezetőségének tagjaként szolgálja a Culligant. „Szívünkön viseljük az ENSZ fenntartható fejlődési céljait, és ma arra törekszünk, hogy még pozitívabb hatást gyakoroljunk minden tevékenységünkre.”

Az egyesített vállalat többségi tulajdonosai a BDT Capital Partners, LLC ("BDT") céghez kapcsolódó alapok és a cég társbefektetői. 2021-ben a BDT & Company, LLC leányvállalata, a BDT, egy olyan kereskedelmi bank által kezelt alapok, amely családi és alapítók által vezetett vállalkozásokkal dolgozik stratégiai és pénzügyi céljaik elérése érdekében, megvásárolták a Culligant stratégiai családi vállalkozások tulajdonosainak egy csoportjával és a cég globális hálózatán belüli befektetőkkel együtt. A Waterlogicot 2015 januárjában vásárolták fel a Castik Capital európai magántőke-befektető által kezelt alapok, amely a Waterlogic korábbi vezetőségi tagjaival és más részvényesekkel együtt jelentős kisebbségi tulajdonrésszel rendelkezik a Culliganban.

A tranzakció feltételei nem lettek nyilvánosságra hozva.

A Culligan International bemutatása

Az 1936-ban alapított és az illinois-i Rosemontban székhellyel rendelkező Culligan International valódi változást hoz az emberek életébe azzal, hogy világszerte több mint 100 millió fogyasztónak biztosít tiszta, biztonságos és jóízű vizet. Miután 30 országban több mint 11 000 alkalmazottunk van, összevonva kb. 2,4 milliárd dollár éves bevételt termelünk, és nagyon jó helyzetben vagyunk ahhoz, hogy terjeszkedni tudjunk a víz 35 milliárd dolláros globális fogyasztói piacán. A Culligan a világ egyik legszélesebb körben elismert és legtöbb bizalmat élvező neve a vízszolgáltatás terén. Ezt a hírnevet 85 év alatt építette fel a bizalom, az innováció, a szolgáltatás és a minőség hagyománya alapján. A Culligan márka lefedi az ikonikus márkák és innovatív technológiák családját, amelybe a Quench, a Blupura, a Zip Water, a Purezza Premium Water és a Firewall® UVC víztisztítás tartozik bele. A Waterlogic-kal való egyesülésünk diverzifikálja a vállalat termékkínálatát, és növeli globális elérhetőségünket,

többek közt a több mint 70 országban működő kiterjedt kereskedői hálózat révén. Segít a háztartási, kereskedelmi és kiskereskedelmi megoldások széles skáláját új piacokra és értékesítési csatornákra eljuttatni az amerikai kontinensen, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térségben. Célorientált vállalkozásként arra törekszünk, hogy az ellátási lánc egészében csökkentsük a környezeti hatásokat, és fenntartható vízszűrési, -tisztítási és -kezelési megoldásainkkal évente több mint 40 milliárd műanyag palackot takarítunk meg. További tájékoztatásért keresse fel az alábbi oldalt: www.corporate.culligan.com

Média kapcsolattartó:

Andrew Spinelli / Alice Gibb

Brunswick Group

T: +1 312 468 7431 / +44 (0) 7823 527 134 E: CulliganWaterlogic@brunswickgroup.com

Befektetői kapcsolatok kapcsolattartója:

Andy Kellogg

T: +1-847-430-1360 E: andy.kellogg@culligan.com