Koronavírus (COVID-19) – A Waterlogic tájékoztatója. Hír megtekintése
  • Ajánlatkérés
  • Waterlogic
    Koronavírus (COVID-19) A Waterlogic tájékoztatója

    Mivel a COVID-19 világjárvány továbbra is pusztít a mindennapi életben, prioritásunk továbbra is ügyfeleink, alkalmazottaink és partnereink jóléte marad. Mindig elkötelezettek vagyunk abban, hogy a lehető legbiztonságosabb módon működjünk, még inkább ebben a kihívásokkal teli időszakban. Ez az oldal válaszokat ad azokra a Gyakran Ismételt Kérdésekre, amelyek segítenek eligazodni azon kihívások között, amelyeket a vírus jelent a munkaerő biztonságos hidratálása érdekében.

    • Irodánk ideiglenesen bezár, és van egy Waterlogic vízadagolónk, mit tegyünk?

      Ha irodája egy időre bezár, kérjük, kapcsolja ki a Waterlogic vízadagolóját. Amikor újból kinyit a munkahelye, javasoljuk, hogy öblítse át a Waterlogic gépet, így biztosítva, hogy az első pohár víz frissen megtisztított és szűrt. Az adagoló öblítéséhez kövesse az alábbi lépéseket:
      • Engedjen ki 7,5 liter hideg vizet.
      • Nyomja meg a gombot, engedjen ki 7,5 liter vizet egy tartályba, és öntse ki.
      • Kérjük vegye figyelembe, hogy az adagolási időtúllépés funkció azt jelenti, hogy egyszerre csak 2 perces időtartamig adagolhat.
      • Ismételje meg ezt minden víztípusra amit a vízautomatája biztosít (hideg, szobahőmérsékletű, szénsavas, forró, extra forró).
    • A Waterlogic nyitva marad?

      Arra törekszünk, hogy – a lehetőségekhez képest –, amennyire lehet változatlanul működjünk. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy biztosítsuk Önnek a szolgáltatás színvonalát, amelyet elvár tőlünk, még ebben a kihívásokkal teli időszakban is. Elképzelhető, hogy kénytelenek leszünk bezárni egy kormányzati irányelv alapján vagy a személyzet hiánya miatt. Amennyiben ez a helyzet bekövetkezne mindent megteszünk annak érdekében, hogy Önnel tudassuk.
    • Továbbra is rendelhetek vízadagolót?

      Fáradhatatlanul azon dolgozunk, hogy biztosítsuk termékeinket akkor, amikor ügyfeleinknek szükségük van rájuk. Az ellátási láncot úgy irányítjuk, hogy ügyfeleinket továbbra se érintse a helyzet; továbbra is szorosan figyelemmel kísérjük az eseményeket, és ennek megfelelően reagálunk. Mostanáig Magyarországot nem érintette ez a probléma, amennyiben változna, azt a „A Waterlogic nyitva marad?” GYIK rész-ben fogjuk jelezni.
    • Megváltozik-e a szolgáltatás?

      Célunk, hogy a termékeket elérhetővé tegyük akkor, amikor az ügyfeleinknek szükségük van rájuk; ideértve – a kormányzati biztonsági irányelvekkel összhangban – a szállítást, a telepítést és a szervizelést. Folyamatosan követjük a helyzetet és ennek megfelelően alakítjuk szolgáltatásainkat.
    • Hogyan segíti a Waterlogic a koronavírus terjedésének megelőzésében?

      Emeljük a munkahelyi takarítás gyakorlatát. Ez alapján a következőket hajtjuk végre mind a munkavállalók, mind az ügyfelek biztonsága érdekében: A Waterlogic irodai alkalmazottai (akiknél ez lehetséges) otthonról dolgoznak. A vállalati szintű előírás – erre gyakran emlékeztetve – a legalább 20 másodpercig tartó kézmosás szappannal és vízzel; főleg étkezés előtt, a mosdó használata után és a köhögés, tüsszentés vagy orrfújás után.
      • Most tiltjuk a nem alapvetően szükséges utazást.
      • A területi szerviztechnikusok kéz- és gépfertőtlenítőt kaptak, hogy a kezelt tárgyak (például mobiltelefonok) a lehető legtisztábbak és higiénikusabbak maradjanak.
      • Érvényesítjük érintkezési távolságok lehető legnagyobb mértékű növelését, különösen a szolgáltató központunkban.
    • Gyáraiknak és raktáraiknak vannak speciális higiéniai protokolljai?

      A Waterlogic szigorú higiéniai előírásokat és a szigorú élelmiszer-kezelési intézkedéseket követ mind gyárainkban, mind raktáraiban. Mindig a legszigorúbb egészségügyi és biztonsági protokollok mellett dolgoztunk, és éber figyelmet fordítunk a továbbfejlesztett gyakorlatokra, hogy biztosítsuk alkalmazottaink és ügyfeleink folyamatos biztonságát.
    • A Waterlogic szerviztechnikusa továbbra is helyszínen tartja karban a vízadagolóinkat?

      Továbbra is követjük a kormány javaslatait és a leállítási intézkedéseket. Amennyiben a rendeletek és a személyzet rendelkezésre állása megengedi, a helyszíni szervizlátogatások a szokásos módon folytatódnak, feltéve, hogy ügyfeleink kérik őket. Szigorú intézkedéseket teszünk az alkalmazottak és az ügyfelek egészségének és biztonságának megőrzése érdekében. Utasítottuk a technikusokat, hogy kövessék ezeket a protokollokat.
      1. Ellenőrizze, hogy a helyszínen eddig nem volt megerősített COVID-19 eset.
      2. Kerülje el a fizikai érintkezést minden látogatáskor, kézfogás vagy tárgyak (beleértve a tollat vagy a szerszámokat) megosztása nélkül, és mindig legalább 2 méterre maradjon az ügyfelektől.
      3. A látogatás során viseljen eldobható latex kesztyűt
      4. Használja a kapott fertőtlenítőt a vízadagoló fertőtlenítéséhez minden látogatáskor.
      5. Használjon kézfertőtlenítőt minden helyszíni látogatás előtt és után.
      Amennyiben egy szerviztechnikus a COVID-19 tüneteit észleli, utasítást kaptak arra, hogy 14 napig maradjanak otthon, karanténban, és lépjenek kapcsolatba egészségügyi szolgáltatójukkal és azonnal értesítsék a Waterlogicot is.
    • Van-e olyan pillanat, amikor a Waterlogic leállítja egy adott helyszín kiszolgálását?

      Legfontosabb prioritásunk továbbra is alkalmazottaink és ügyfeleink egészsége. Ha egy adott helyszínen található ügyfél írásban értesít bennünket arról, hogy a helyiségükbe vagy létesítményükbe már nem engedik a beszállítókat bejutni, akkor leállítjuk a szolgáltatást. Ugyanígy, ha egy helyszín karanténba esik, akkor leállítjuk a szolgáltatást. Az ügyfelek írhatnak nekünk a honlapunkon keresztül: https://www.waterlogic.hu/vevoszolgalat, vagy az info@waterlogic.hu e-mailcímre, vagy telefonálhatnak a +36 1 920 6480 telefonszámon.
    • Hogyan garantálja a Waterlogic, hogy az adagolók egyik helyről a másikra történő szállítása nem továbbítja a koronavírust a munkahelyemre?

      Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint nem bizonyított, hogy mennyi ideig marad életben a COVID-19-et okozó vírus a különböző felszíneken. A tanulmányok arra utalnak, hogy a koronavírusok néhány órán keresztül vagy akár néhány napig fennmaradhatnak a felületeken. Ez változhat különböző körülmények függvényében (például a felület típusa, a hőmérséklet vagy a környezet páratartalma). Noha az egész ellátási láncunkban biztonságos és higiénikus gyakorlatokat tartunk fenn, nem garantálhatjuk, hogy adagolóink szállítás közben mentesek legyenek a szennyeződésektől. Megnyugtatásként minden adagolót alaposan fertőtlenítünk, az ügyfelek által történő használbavétele előtt.
    • A Waterlogic adagolókban használt Firewall® technológia elpusztítja-e a koronavírust?

      Ellentétben más hálózati vízadagolókkal, a szabadalmaztatott Firewall UVC technológiánk alaposan megtisztítja a vizet az adagoló fúvóka végéig / csaptelepig. Ez megakadályozza az ivóvizet szennyező és betegségeket okozó vírusok, baktériumok és mikrobiális ciszták bejutását a rendszerbe. Noha bebizonyosodott, hogy a Firewall biztonságosan, 99,999%-ban vírusmentesen, tisztítja a vizet, még nem tesztelték, és a technológia sem tanúsított, a koronavírus ellen. Ezért nem garantálhatjuk, hogy a Firewall hatásos a koronavírus ellen.
    • Az antimikrobiális BioCote® felületvédelem védi-e a felhasználókat a koronavírus ellen?

      A beépített BioCote® antimikrobiális védelem korlátozza a baktériumok és penészgombák szaporodását az adagolási terület és a szűrő környékén, csökkentve a keresztszennyezés lehetőségét, és hosszabb ideig tartva az adagolót frissebb és tisztább állapotban. Noha bebizonyosodott, hogy 2 órán belül 99,5% -kal csökkenti a mikrobákat, a BioCote®-ot nem tesztelték vagy nem tanúsították a koronavírus eltávolítására. Javasoljuk az adagolók rendszeres tisztítását és fertőtlenítő spray-vel vagy törlőkkel való fertőtlenítését, minden felhasználó számára a hangsúlyozzuk a kézhigiénia fontosságát, valamint a kormányzati szervek és az egészségügyi hatóságok naprakész útmutatásainak betartását.
    • Az emberek bármilyen felületről elkaphatják a koronavírust?

      Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint a vírus emberről emberre terjed az orrból vagy a szájból származó kis cseppekkel. Ezek a cseppek akkor terjednek, amikor a COVID-19-el fertőzött személy köhög vagy kilélegzik. A cseppek olyan tárgyakra és felületekre szállhatnak le, amelyeket azután egy személy megérinthet, és ezáltal a COVID-19 átjuthat, ha ez a személy megérinti a szemét, az orrát vagy a száját. Ha többet szeretne megtudni a koronavírusról (COVID-19), olvassa el az Egészségügyi Világszervezet irányelveit.
    • Hogyan tisztítsam meg a Waterlogic készüléket?

      Javasoljuk az adagolók rendszeres tisztítását és fertőtlenítő spray-vel vagy törlőkkel történő fertőtlenítését, minden felhasználó számára a hangsúlyozzuk a kézhigiéné fontosságát, valamint a kormányzati szervek és az egészségügyi hatóságok naprakész útmutatásainak betartását. Figyeljen az adagolási területre, csepptálcákra és nyomógombokra.

    További kérdések?

    Legjobb tudásunk szerint és lehetőségeinkhez mérten tartjuk Önökkel a kapcsolatot és ha a dolgok megváltoznak, a frissítéseket itt teszünk közre. Amennyiben további kérdései vannak arról, hogy szolgáltatásainkat hogyan érintheti a COIVD-19 kitörése, kérjük, forduljon hozzánk közvetlenül az alábbi elérhetőségeken, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk.

    Email: info@waterlogic.hu

    Telefon: +36 1 920 6480

    Honlapunkon keresztül: waterlogic.hu/vevoszolgalat

    Top